Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Lena - 18 januari 2009 18:37

Idag har jag varit med familjen till en vintrig sommarstuga och kollat. Isen låg stadig och vit över sjön och det var kallare inne i stugan än utanför. Burrr! Detta tack vare isoleringen har jag lärt mig..=)


Helgen har varit bra men lite rörig med mycket folk eftersom Niklas fyllde år på Lördagen. Kul med fika, barn och singstar men efteråt blev jag rätt trött. Nästa helg ska vi till svärmor och hälsa på är det tänkt. Alltid kul att komma dit och koppla av lite. (Hon har både bastu och bubbelkar för övrigt)


Har ännu inte hört något från Försäkringskassan. Går och väntar. Försöker ta en dag i taget men det är lätt att rusa iväg i planering och tanke. Lätt att sressa upp sig i onödan antar jag.. Ska försöka att inte göra det framöver..

Har inte snusat på 4 dar nu(tror jag det är..) Är sugen som attan men har gått rätt ok. Får se hur det går i fortsättningen...

Vi(mest jag) är åter sugna på att ta en 24-timmars kryssning i feb eller mars(Viking Line). Nån som är sugen på att följa med kanske?! Vore kul att få med sig några vänner på resan såklart! Hör av er vettja!


Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sedan ska jag läsa lite skvallerblaska som jag inhandlat. Lagom lättsmält.

Sköt om dej!/ Kram Lena

Ovido - Quiz & Flashcards