Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Lena - 7 januari 2009 19:51

Av Lena - 7 januari 2009 19:33

Av Lena - 7 januari 2009 19:16

Här är tjejen som inte bangar för en sing-star-duell!! Hon har dom rätta takterna kan jag lova!* Faaaantasiiii* och *hallåååå heeela preeeeessen*...

Idag var det dagisdax igen för Tuva. Väldigt tomt utan henne! Försökte ta vara på dagen och sköta mig och maten.

Saknar mina vänner något rysligt. Har inte träffat dem på ett tag nu och jag känner att snart måste vi bara ses!!

Niklas har blivit såld på en serie som heter "Veronica Mars" på tv2 . Han spelar in och tittar mest hela tiden.


På fredag ska vi ut och äta på stans grekrestaurang är det tänkt. Niklas jobbar på puben lördag kväll så vi passar på kvällen innan. Man har fått lite "blodad tand" nu när det hänt saker mest hela tiden över julen och nyåret. Nu händer det mig veterligen inte mycket alls i början av året. Kanske får jag besked om att börja "arbetsträna" lite snart iallafall. Vore bra(tror jag..) Lite nervöst men ser fram emot att bara vara "vanlig" igen.

Nu har jag köpt "sing-star-80´"s oxå! Så käääära vänninor! Snart är det dags för en duell. I med öronpropparna...   /Kram Lena

Ovido - Quiz & Flashcards