Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

hemma igen..

Av Lena - 16 mars 2009 18:52

Jaha då har man gjort fjällen tor. Det blev trevligt men glömde dock kameran så det blir tyvärr inga bilder på bloggen. Varit rätt trött och slut efter resan som var rätt lång, säkert körde vi mer än 70 mil på en helg! Men kul var det iallafall. Vi käkade smörgåstårta på fredagkväll, åkte skoter(jag satt bakpå) till ett ställe och grillade korv i solskenet, Tuva busade hejvilt i alla snöhögar(asmycket snö!!) och sedan såg vi såklart schlagerfestivalen på tv på kvällen. Vilken skräll! Men var så trött att jag nästan somnade till röstningen..

Ser fram emot Martinas fest i påsk! Ska bli så kul att träffa vänner, festa och ha skoj!

Nu är våren på G!!! Det känns i luften och fåglarna kvittrar så där som de alltid gör på våren..Härligt!! / Kram Lena

 
 
Ingen bild

martina

16 mars 2009 22:12

Då ska vi röja ;)
Ni är så välkomna =)
Kram martina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 24 april 2009 18:58

Shit! Vi ska köpa hus i sommar Niklas och jag. Oj! liksom vad saker och ting händer snabbt ibland!! Jag har ju längtat mycket efter en ny bostad men trodde inte riktigt på att det skulle ske i sommar..Nu blir det massor av packande, städande, bärande...

Av Lena - 30 mars 2009 21:36

Av Lena - 30 mars 2009 21:21

Nu var det evigheter sedan jag skrev. Har liksom inte haft nån inspiration eller lust.. Nu ska jag försöka få ner några rader iallafall.. Varit på tjejmiddag i Lördags och spelade TP hela kvällen. Vi åt god mat och snattrade sådär som tjejer gör på ...

Av Lena - 24 mars 2009 19:06

Solen har visat sig en del den senaste tiden vilket gör mig gudaglad! Våren är på G!! Jag har varit på fest i fredags vilket gav mig många skratt men oxå en grym dagen efter. Blev en hel del dricka och massa lekar. Körde sing-star och guitarhero hela...

Av Lena - 18 mars 2009 20:21

Ovido - Quiz & Flashcards