Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Lena - 2 januari 2009 18:23

Det är nåt underligt med nyårslöften. Känns som om man måste "passa på" nu eftersom man ändå är i språng med att sluta snusa...snart. Iallafall inom en snart framtid är det tänkt(tjeeeena..) Så summan av kardemumman har nästan blivit att jag snusar mer nu än innan(!) Vilket skit med nyårslöften alltså! Är nog bäst att bara sluta en vanlig vardag tänker jag*optimistisk* Som större chans att lyckas då*ler*.....

Idag har vi varit och handlat lite i Avesta hela familjen. Letade efter ett sing-starspel men det fanns ingenstans. Slut överallt. Jag har nämligen blivit lite "fast" för detta med sing-star=) Erkänner glatt att jag är en horribel sångerska men kul är det!! (vågade dock inte sjunga på båten) Särskilt roligt skulle det vara att ta en fight med några polare snart!! Trots sångrösten... eller kanske tack vare*garv*den..

Nu har vi just lagt Tuva som varit så duktig hela ledigheten trots mycket ståhej. Hon sov till och med när vi testkörde Abba-singstar- spelet igår kväll Niklas och jag. Behöver väl inte nämna hur det lät..=S Kram från mig /Lena

Ovido - Quiz & Flashcards